ZRUŠENO:
Z provozních důvodu se akce LIFE ON OUR PLANET v plánovaném termínu 27.09.2025 a v místě: KONGRESOVÉ CENTRUM – PRAHA, neuskuteční a bez náhrady RUŠÍ.
Níže přinášíme vyjádření pořadatelské agentury:
Vážení diváci,
s politováním vám musíme oznámit, že plánovaná akce Life on Our Planet – Live in Concert, která se měla uskutečnit 27. září 2025 v Kongresovém centru Praha, se neuskuteční.
Ačkoliv jsme do projektu vložili velké úsilí a věřili v jeho výjimečnost, zájem veřejnosti nenaplnil očekávání potřebná k tomu, abychom vám mohli doručit zážitek v kvalitě, jakou si tento formát i vy sami zasloužíte.
Všem, kteří si zakoupili vstupenky, budou peníze automaticky vráceny prostřednictvím sítě Ticketportal. V případě jakýchkoliv dotazů se, prosím, obraťte na jejich zákaznickou podporu.
Děkujeme za pochopení a vaši dosavadní přízeň. Věříme, že se s vámi setkáme u jiných projektů, které vás zaujmou a nadchnou stejně jako nás.
S úctou,
Tým MR Production
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: lenka.michalkova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodu se akce VIVALDI – ČTVERO ROČNÍCH DOB VE SMETANOVĚ SÍNI v plánovaném termínu 28.11.2025 a v místě: OBECNÍ DŮM – PRAHA, neuskuteční a bez náhrady RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: lenka.michalkova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI FILIPA, plánované na 16.06.2025 - a v místě STUDIO DVA – PRAHA přesunuto na nový termín.
Nově se akce uskuteční dne 25.08.2025 od 19:00hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 14.07.2025.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodu se akce LEŽ v plánovaném termínu 24.06.2025 a v místě: STUDIO DVA – PRAHA, neuskuteční a bez náhrady RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodu se akce HODINY S RITOU v plánovaném termínu 23.06.2025 a v místě: STUDIO DVA - PRAHA, neuskuteční a bez náhrady RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny.O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodu se akce HOLKY JAKO KVĚT v plánovaném termínu 15.06.2025 a v místě: STUDIO DVA – PRAHA, neuskuteční a bez náhrady RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
TISKOVÁ ZPRÁVA
Ticketportal, jako nejvýznamnější ticketingová platforma na českém a slovenském trhu, přichází s velkou změnou. Díky strategické akvizici estonskou společností AS Piletilevi PLG vstupuje Ticketportal do nové éry plné inovací, technologického rozvoje, a ještě hlubšího propojení s partnery.
Estonská skupina PLG se profiluje jako lídr ticketingového trhu v regionu střední Evropy. Spojením s Ticketportal se její celkový objem prodeje vstupenek zdvojnásobí na téměř 600 milionů euro ročně, což dále upevňuje její postavení. Zároveň tak nabízí příležitosti a zkušenosti na těchto trzích, kde již působí.
„Ticketportal je silná a důvěryhodná značka, která má na česko-slovenském trhu dlouhou tradici. Její připojení ke skupině PLG umožní využití nejmodernějších technologií, zjednodušení procesů a rozšíření možností pro naše partnery i zákazníky,“ uvedl Sven Nuutmann, předseda představenstva PLG.
Cílem spojení je vytvoření jednotné ticketingové platformy, která bude efektivnější, intuitivnější a otevře nové možnosti organizátorům akcí i návštěvníkům. Migrace na jednotné technologické řešení je plánována do konce roku 2026.
Vedení Ticketportalu zůstává v rukou zkušeného týmu, který se bude dál podílet na rozvoji služeb a budování dlouhodobých vztahů s partnery. Lucia Bočánková pokračuje jako obchodní ředitelka, zatímco formální vedení přebírá Lukáš Jandač, CEO PLG Czech Republic.
Nová éra Ticketportalu přinese lepší služby, pokročilejší technologie a silnější partnerství. Spojením odborných znalostí Ticketportalu a inovativního přístupu skupiny PLG vzniká jedinečná příležitost pro další růst.
Těšíme se na pokračování spolupráce a na společné úspěchy!
Váš Ticketportal
ZRUŠENO:
Ze zdravotních důvodů se představení DÁNSKÁ DÍVKA v plánovaném termínu 19.06.2025 a v místě: DIVADLO NA FIDLOVAČCE, neuskuteční a bez náhrady RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení přátelé Ticketportal,
s politováním vám oznamujeme, že představení KURIOS Cabinet of Curiosities, které se mělo konat ve čtvrtek 25. září 2025 v 19:30 v Praze, bylo vyřazeno z pravidelného programu.
Rádi bychom vás pozvali na náhradní představení, které se uskuteční o týden později, ve čtvrtek 2. října 2025 v 19:30.
Pokud se v tento nový termín nemůžete zúčastnit, prosíme, kontaktujte nás během následujících 30 dnů, abyste si mohli vstupenky vyměnit za jiné představení, nebo požádat o vrácení peněz. Kontaktovat nás můžete na e-mailové adrese: reklamace@ticketportal.cz .
Pokud se nám do 30 dnů neozvete, automaticky vám vystavíme nové vstupenky na představení 2. října a zašleme vám je.
Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé, milí diváci a fanoušci projektu Le Magnifique 2.
S velkou lítostí Vám musíme oznámit, že všech pět červnových představení Le Magnifique 2 jsme nuceni přesunout na nové termíny. Několik dní jsme usilovně pracovali na tom, aby k této variantě nedošlo, avšak nepodařilo se nám původní termíny zachovat.
Věřte, že nás nastalá situace nesmírně mrzí. Máme za sebou dlouhá zkoušení tohoto projektu, několikaměsíční přípravy a v neposlední řadě i Vás a Váš obrovský zájem! Díky Vám jsou všechna červnová představení vyprodána. Nesmírně si toho vážíme, a i proto jsme ani na okamžik neuvažovali o tom, že bychom představení rušili.
Tímto řešením navíc zachováme posloupnost představení, v prvním novém termínu odehrajeme premiéru, na kterou si zakoupili vstupenky ti nejvěrnější fanoušci.
Důležitou informací je i fakt, že se nemění samotné místo produkce. Všechna představení budou odehrána na původním místě, tedy na Scéně na Občanské plovárně v Praze.
Nové termíny představení Le Magnifique 2:
8. 8. 2025 v 19:30 (původní termín 6. 6. 2025)
9. 8. 2025 v 19:30 (původní termín 13.6.2025)
10. 8. 2025 v 19:30 (původní termín 14. 6. 2025)
15. 8. 2025 v 19:30 (původní termín 20. 6. 2025)
16. 8. 2025 v 19:30 (původní termín 21. 6. 2025)
Jsme si samozřejmě vědomi možných komplikací s plánováním Vašeho času i programu, velice se Vám omlouváme a věříme, se na nových termínech představení Le Magnifique 2 společně potkáme.
Všechny vstupenky zůstávají v platnosti, není třeba je měnit.
Upřímně Vám děkujeme za pochopení i vstřícnost.
Scéna na Občanské plovárně & Ondřej Brzobohatý
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 30.06.2025.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Karla Engliše 519/11, 150 00, Praha 5), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus,Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal